עו”ד (כלכלן) ירון חיים “דרך חתחתים” מאמר ברואה החשבון יוני 2016

מאמר הבוחן את עמדת רשות המיסים כנגד זקיפת “שווי השימוש ברכב” בהתאם לשימוש הפרטי בפועל, ודן בשאלה האם עמדה זו מתיישבת עם הפסיקה בדיני מיסים ועם המגמה העכשווית בפסיקה בעייני מיסים לפיה יש להימנע מתחולתם של הערכות שרירותיות ומאומדנים המתעלמים מהנתונים הספציפיים המאפשרים להגיע לשומת אמת.

לקריאת המאמר כפי שפורסם בגיליון יוני 2016 של כתב העת “רואה החשבון” לחץ כאן.Icons 8

מאמרים נוספים בנושא ניכוי הוצאות ושווי שימוש ברכב

Icons 8המדריך לניכוי הוצאות- לחץ כאן.

Icons 8הגישה העכשווית בפסיקה לניכוי הוצאות- לחץ כאן.

Icons 8 זקיפת “שווי השימוש ברכב” עמדת רשות המיסים מיום 25.1.16- לחץ כאן.

Icons 8 זקיפת “שווי השימוש ברכב” בהתאם לשימוש בפועל- לחץ כאן.

 

אודות המשרד

המידע המופיע באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא, וכן אינו מהווה טיפול משפטי ו/או תחליף לטיפול משפטי מקצועי או אחר. 
עו”ד (כלכלן) ירון חיים הוא עו”ד לדיני מיסים בתל אביב. משרד בוטיק המטפל בהיבטים אזרחיים ופליליים של דיני המיסים: מס הכנסה, מע”מ, מיסוי מקרקעין, מכס, מיסוי בינלאומי, ומיסוי מוניציפאלי, וכן בדיני הביטוח הלאומי. המשרד עוסק בייעוץ ובייצוג של נישומים-עצמאיים, שכירים, מעסיקים, ותאגידים- בכל שלבי הדיון- שומה, השגה, וערעורים לבתי המשפט. בנוסף, עוסק המשרד בלווי חשודים בהליכי חקירה במס הכנסה, מע”מ, הרשות לניירות ערך, הרשות לאיסור הלבנת הון, המוסד לביטוח לאומי, ויחידות החקירה בעבירות כלכליות של משטרת ישראל, וכן בייצוג בהליכי מעצר, טרום הגשת כתב אישום, בהליכים של המרת כתב אישום (כופר וקנסות מנהליים), והליכי גילוי מרצון, כמו גם בניהול תיקים פלילים בכל הערכאות המשפטיות.

שיתוף כתבה:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin

כתבות קשורות

קנס מנהלי במכס

קנס מנהלי במכס – קיבלתם קנס מנהלי משלטונות המכס ? במאמר סקרנו את דרכי הטיפול בקנס על מנת להימנע מחיובים מיותרים והסתבכות עם המכס. מומלץ לפנות לטיפול משרדנו.

קרא עוד »

מיסוי שוק הקריפטו

מיסוי שוק הקריפטו נעשה כיום בהתאם לעמדת רשות המיסים שבאה לידי ביטוי בחוזרים מטעמה. עם זאת אנו סבורים כי יש מקום לאתגר את עמדת הרשות באמצעות עקרון המימוש.

קרא עוד »

יש לך שאלה? צריך ייעוץ משפטי? בוא נדבר